Kup bilet w aplikacji mobilnej GoPay

Na początek!

Pamiętaj, że do korzystania z aplikacji potrzebne jest połączenie z Internetem.

Pobranie i instalacja

Pobierz aplikację GoPay ze sklepu Google Play lub App Store.
Po zainstalowaniu aplikacji wprowadź swój numer telefonu. Zostanie wysłany kod weryfikacyjny, który należy wpisać. Po weryfikacji aplikacja jest gotowa do działania!

Wybór biletu

W aplikacji wybierz swoje miasto. Aby kupić bilet, wejdź w zakładkę „Zakup biletu” i wybierz interesujące Cię bilety.

Następnie zdecyduj, ile biletów chcesz kupić. Wybór zatwierdź przyciskiem „Kup”.

Płatność

Wybierz kartę płatniczą, której chcesz użyć do zapłaty. Wprowadź nadany przez siebie mPIN karty, a zakup zatwierdź przyciskiem „Kupuj z MasterPass”.

Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego portfela MasterPass, naciśnij „Dodaj kartę” i postępuj zgodnie z instrukcją.

Twój portfel

W aplikacji nie musisz za każdym razem podawać danych karty. Wystarczy, że zarejestrujesz swoją kartę w portfelu elektronicznym.

Użycie biletu

Kupując bilety w Warszawie zakup biletu jest równoznaczny z jego aktywacją (skasowaniem).
W przypadku pozostałych miast, aby skasować bilet wejdź w zakładkę „Moje bilety”, następnie wybierz bilet, który chcesz skasować i kliknij „Aktywuj”.
Masz 30 sekund na aktywację biletu, po tym czasie aplikacja zostanie zablokowana na kilkadziesiąt sekund.

Przy aktywacji biletu możesz zostać poproszony o podanie nr linii lub pojazdu.
Pamiętaj, aby aktywować bilet niezwłocznie po wejściu do pojazdu, zbyt długie oczekiwanie zablokuje możliwość aktywacji biletu.

Bilet jest już aktywny!

Kontrola

Podczas kontroli biletów należy wejść w zakładkę „Kontrola biletu” i nacisnąć aktywny bilet. Wyświetlą się dane biletu.

Na prośbę kontrolera biletów, należy nacisnąć na logo znajdujące się na bilecie.


Najczęściej zadawane pytania

To otwarty, międzynarodowy system płatności mobilnych i internetowych, z którego mogą korzystać użytkownicy dowolnej karty płatniczej (MasterCard, VISA i inne), w dowolnym banku.
Tak. Dane naszych klientów są gromadzone i przechowywane zgodnie z Polityką Prywatności GoPay sp. z o.o.
Listę swoich biletów znajdziesz w zakładce „Moje Bilety”. Tam możesz wybrać bilet, który jest Ci aktualnie potrzebny, i skasować go.

Nie masz jeszcze naszej aplikacji?
Wybierz swój sklep i pobierz ją teraz!