Kup bilet na stronie gopay24.pl

Wybierz bilet

Na początek wybierz swoje miasto. Pojawi się ekran, na którym będziesz mógł wybrać bilety w danym mieście.
Następnie wprowadź dane osoby, do której ma należeć bilet. Dane mogą różnić się w zależności od wymogów miasta.

Pamiętaj, że bilet możesz kupić nie tylko dla siebie – możesz go wysłać innej osobie!

Na początek!

Pamiętaj: aby korzystać z usługi, musisz posiadać konto bankowe z obsługą internetową lub kartę płatniczą.

Płatność

Po kliknięciu w przycisk „Kup bilet” nastąpi przekierowanie do modułu płatności obsługiwanego przez eCard.

Możesz zapłacić kartą płatniczą, e-przelewem, przez V-me i MasterPass.

 

Odbiór biletu

Po zatwierdzeniu opłaty system przeniesie Cię do strony GoPay – tu bilet będzie czekał na pobranie w formacie PDF.

Bilet zostaje równocześnie wysłany na adres e-mail podany w formularzu. Możesz go wydrukować albo przechowywać na telefonie.

 

Kontrola

W przypadku kontroli, pokaż kontrolerowi wydruk lub bilet w formie cyfrowej. Kontroler zeskanuje kod QR, w którym zakodowane są informacje o bilecie i dane jego posiadacza.

Pamiętaj!

Kod QR musi być wyraźny – wydruk nie może być pogięty, a Twoje urządzenie mobilne nie może mieć uszkodzonego wyświelacza!

Najczęściej zadawane pytania


Nie. System www.gopay24.pl umożliwia zakup biletu bez konieczności rejestracji. Nie musisz zakładać konta.
Tak. O bezpieczeństwo transakcji na stronie www.gopay24.pl dba firma eCard, będąca agentem rozliczeniowym.
Tak. Dane naszych klientów są gromadzone i przechowywane zgodnie z Polityką Prywatności GoPay sp. z o.o.
Po akceptacji transakcji bilet będzie dostępny do pobrania na stronie www.gopay24.pl, dodatkowo:
• wyślemy go na wskazany przy zakupie adres e-mail;
• możemy wysłać bilet SMS-em na wskazany przez Ciebie numer telefonu.
W pierwszej kolejności sprawdź czy bilet nie trafił do zakładki SPAM na Twojej poczcie elektronicznej. Brak biletu może być również związany z przerwaniem połączenia internetowego lub niewłaściwym wylogowaniem z konta bankowego po dokonaniu płatności. Pamiętaj, aby zawsze poczekać chwilę na potwierdzenie realizacji przelewu po stronie banku, a następnie zamknąć stronę banku klikając „wyloguj” lub „powróć do sklepu”
Ponowne wysłanie MMS-a z bilet jest możliwe po przesłaniu informacji z numerem telefonu oraz danymi właściciela biletu na adres biuro@gopay.com.pl
W przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy o przesłanie maila na adres biuro@gopay.com.pl wpisując w temacie faktura VAT, w treści maila prosimy o podanie danych do faktury, danych adresowych oraz załączenie e-Biletu.

Chcesz mieć bilety zawsze przy sobie?

Pobierz aplikację GoPay na swój telefon:


 

Chcesz mieć bilety zawsze przy sobie?

Pobierz aplikację GoPay na swój telefon: