Najważniejsze odpowiedzi na pytania dotyczące promocji „Bilet za złotówkę”:

Zespół GoPay Inne 0 Comments

Szanowni Klienci
przekazujemy najważniejsze odpowiedzi na pytania dotyczące promocji „Bilet za złotówkę”:

1.) Promocja rozpoczyna się w dniu 01.07.2017 roku i trwa do dnia 31.12.2017 roku jednak nie dłużej niż do wyczerpania ustalonego limitu za bilety objęte promocją -bilety jednorazowe i czasowe do 90 min (więcej informacji w regulaminie http://gopay24.pl/blog/wp-content/uploads/2017/07/Regulamin-promocji-Bilet-za-z%C5%82ot%C3%B3wk%C4%99-przy-zakupie-z-Masterpass_01.07.2017….pdf

2.) Uczestnikiem Promocji może być każda osoba fizyczna, która
a. Jest zarejestrowana w systemie Masterpass
b. W okresie Promocji dokona płatności za bilet objęty promocją na przejazd komunikacją miejską poprzez aplikację mobilną GoPay , w której płatność za bilet jest realizowana z wykorzystaniem systemu Masterpass.

3.) Promocją nie są objęte bilety o wartości niższej
niż 2 zł

4.) Promocją objęta jest każda transakcja, która dotyczy zakupu nie więcej niż 1 biletu(dotyczy biletów w aplikacji GoPay ). Każda kolejna transakcja spełniająca powyższy warunek, również objęta jest promocją. Transakcje obejmujące zakup więcej niż 1biletu w ramach jednej transakcji nie będą objęte promocją.

5.). W chwili dokonania płatności za bilet konto Użytkownika zostanie obciążone w pełnej wysokości dokonywanej opłaty. Zwrot przyznany Uczestnikowi w ramach Promocji zostanie dokonany na numer rachunku bankowego, z którego realizowana była płatność.

6.) Zwrot należnej kwoty zostanie przekazany uczestnikowi najpóźniej po 30 dniach od dokonania transakcji objętej promocją

7.) Na bieżąco będziemy informować Państwa o limicie jaki pozostał w promocji .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *